logo

La Casa De Papel 4.Sezon 6.Bölüm izle

Özet: La Casa De Papel 4.Sezon 6.Bölüm izle netflix yapımı dizi türkçe dublaj olarak tek parça hd ve reklamsız olarak La Casa De Papel izleme için burada.
Yayınlandı: 09/05/2020
Gandia nın annesi demiş ki;
aaa çocuğum kadın öldürülürmü hemen özür dile bakim
3 ay önce
3   2

Umut demiş ki;
Ben neden spoiler yazan yerleri açıyorum kafamı ya
4 ay önce
6   0

emre nin babannesi demiş ki;
bu salağın kafasına ufakken bastonla çok vurdum ondan böyle
4 ay önce
5   1

Enes Abiniz demiş ki;
Lan Emre senin aklın yokmu gandia diye hayvan yok daha nerden uyduruyosun, gandiya ispanyada bir şehir __BRUH__
5 ay önce
2   0

Yunus demiş ki;
Nairrobin , berlin , moskova ve oslo bu bölüme kadar hepsi öldü ve bitek oslonun ölümüne üzülmedim ama yinede üzücüydü hepsinin ölümü heleki berlin bana göre kötü pislik bi adamdı ama ölümü beni en cok üzen kisi oldu bu bolumde malesef 1 üye daha öldü oda Nairrobin oldu ama olsun belki 5.sezonda onları görürüz :) Ama hiç görüceğimizi sanmiyorum belki berlini görürüz.
8 ay önce
6   1

Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.


emre bi si*tir git ya demiş ki;
harbi mal ya abi güvenlik görevlisi işini yapıcaksa kameradan burada burada fln der adam nairobinin kafasını kapıya sıkıştrdı denverın loduğu asansöre bomba attı havalandırma borusunu taradı güvenlik görevlisine bak
11 ay önce
9   1

Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.


Emre demiş ki;
Gandia bir yırtıcı hayvanmışmış. Kardeşim adam orda koruma görevlisi. Soyguncu olan sizsiniz..Napicakti, sizi mi izleyecekti. Gandia ya görevi için, canını ortaya koyduğu için ödül verilmeli..
1 yıl önce
117   37

Yorum Yap


Dizinin Diğer Bölümleri
Yerli Diziler
Eski Diziler
Yabancı Diziler