logo

Survivor 2021 73.Bölüm 19 Nisan izle

Özet: Survivor 2021 73.Bölüm izle 19 Nisan tarihli tv8 yarışma programı tek parça ve full hd olarak Survivor 2021 son bölüm izleme için burada.
Yayınlandı: 19/04/2021
Hickimse demiş ki;
Aleyna Kalaycıoğlu kadar itici bir insan gelmez sanırım bir daha.
3 hafta önce
17   6

sarcasm queen demiş ki;
batuhana yazık cidden adam 5te 4 yaptı avantajka 6da 5, bu adamın bi tane oyun kaybetmeye lüksü olmasın mı ya melis ya da ilaydadan gelecek sadece 1 tanecik sayı oyunu ünlülere kazandırırdı. 9 sayı alınmış 4ü batunun 3ü ismailin 2si sergenin. melisin ilaydadan farkı kalmamış
3 hafta önce
8   4

Hasan demiş ki;
Çıldırtmaya Devamkee Broo
3 hafta önce
10   3

Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.


melis demiş ki;
Melis gercekten hiç bir şey umrunda degil, performansı cok kotu olayda bilet ondan daha iyi hep sinirli hep tiripli. cok seviyordum tizi ama beni cok yanilti.
3 hafta önce
7   2

Cringe demiş ki;
Cringe Ayşe’yi özetleyen en güzel kelime :)
3 hafta önce
12   17

Pamuk cevap demiş ki;
Pamuk‘a cavap olarak sunu söylemek istiyom. Ayse ilk kez yenmedi ismaili...
3 hafta önce
13   3

Pamuk demiş ki;
İlk önce şu “Ayşe ismaili yendi” diyen arkadaşlara bu mesajım, İsmail Ayşe ile berabere gelseydi anlardım bu yorumlarınızı. Göz var izan var. İlayda 30 saaniye geride kaldı Adam naaapsın?! Ben ünlülerin hak ettiğini 100 de 100 düşünüyorum çünki dönüp dolaşıp aynı kişiler çıkıyor, değişim yapma gibi bir lükleri gönüllüler gibi yok!!! Bir Objektif olun yaaa devamlı Ayşe Ayşe bu ne !!!!
3 hafta önce
24   31

Sercan demiş ki;
Rüzgar nerden eserse oraya gidenlere GÖNÜLLÜLER şoku !!!
3 hafta önce
9   5

Selçuk demiş ki;
İlaydanın Vurdumduymazlıgı oyunu karsı tarafa vermiş bu kadar rahat insan olamaz ya.
3 hafta önce
15   3

üfffpuffff demiş ki;
Yorum yapam YORUMCU; Ayşe yalakasını okadar övme sana yar olmaz bu 1. kaşardan da pastırma tadı gelmez bu 2. Hadi cnm şimdi yol alll
3 hafta önce
9   24

Daha Fazla Yorum

Yorum Yap


Dizinin Diğer Bölümleri
Yerli Diziler
Eski Diziler
Yabancı Diziler