logo

Survivor 2021 109.Bölüm 2 Haziran izle

Özet: Survivor 2021 109.Bölüm izle 2 Haziran tarihli tv8 yarışma programı tek parça ve full hd olarak Survivor 2021 son bölüm izleme için burada.
Yayınlandı: 02/06/2021
Dedektf25 demiş ki;
Acunn daha ne yapsn objektf olun aleyna kardeşini görsn diye yüzbinlerce dolar harcayıp özel uçak kiralamış burda bütün suç aleynanın annesnde engelli birini 35 saat uçak yolculugna mahkum editti o durumda bi insana uzun süreli uçuşlar büyük eziyet i hersey ortada attı mesajlar paylaşmlar acun acıklıyo kadın belli ki rant peşinde sosyal medyada linç kampanyası başlatmş kıbrısda acun onu misafr eder herseyi unutur utanmas rant peşinde primci bi kadın bellii
2 hafta önce
2   4

Pamuk demiş ki;
LOLLLL ALEYNA Ç. Birde koymuşsun ismini. Ne komik. Aldığın Dislike sayısını gördünmü???? umarım sana cevabı güzel vermiştir arkadaş :)))) ... başkanda sözüm yok!!!!
3 hafta önce
4   229

Aleyna Ç. demiş ki;
@pamuk O yüzden mi Aleyna Ç. Eleme gecesinde giden isim oldu gitmesine rağmen en çok sevdiği değer verdiği arkadaşı Aleyna K. Ağladı. Sevdiğin arkadaşın gidiyor orda yalandan da olsa insan ağlar bee. Ödül oyununu kazanıyorsun ve orda keske Aleyna ç. Da burda olsaydı o da çok eğlenirdi. Sahte arkadaş derim buna ben
3 hafta önce
325   247

Aleyna Ç. demiş ki;
@pamuk O yüzden mi Aleyna Ç. Konseyde elendiği zaman çok sevdiği değer verdiği arkadaşı Aleyna K ağladı. Ağlamadı da İnsan yalanda da olsa bir ağlar ya.
3 hafta önce
284   231

happycat demiş ki;
bu bölüm batuya çok güldüm herkes çok tatlı ve komikti kırmızı takım bu senenin yıldızları hangisi şampiyon olursa çok mutlu olurum. ama şu da bi gerçek ki batu bu senenin en büyük başrolü ve realitysi. umarım büyük ödüllerin hepsi kırmızı takım alır artık mavilerin ödül sahneleri bile insanın ruhunu emiyo
3 hafta önce
18   8

Nihan demiş ki;
Kırmızılar ödül kazanınca çok sempatik oluyor sevimçeri,eylenmeleri ama maviler kazanınca direk tv değiştiryom o kadar iticilerki. Kırmızılar kazadığında gaza gelip arap şarkısıyla halay çektim.
3 hafta önce
21   8

Nermin demiş ki;
Ayse mukemmelsin ya, yunanlarin en guclu kadinini yendi
3 hafta önce
372   321

Kucuk Eniste Batuhan demiş ki;
Kucuk eniste Batuhan yine Dora yi secip yenince de artistik hareketler yapiyor, hahaha cok komik yaaaa. Dora en sevmedigim yarismaci ama ayni zamanda da en zayif halka, korkak batuhan sirf sifir cekmemkorkusu yuzunden dorayi mutlaka ilk seciyor. Bir de arada artis artis konusuyor kemaralara milletin arkasindan ama yuzlerine gelince yemiyor. Zaten gece uyurken ses ciktiginda nasil kucuk kiz cocugu gibi ismailin kollarina atladigini gorduk kucuk enistenin. Komik cocuk yaa
3 hafta önce
28   120

öeh demiş ki;
Batuhanın performansı baya iyi oldu, zaten bugünki kaybettiği sayı kılpayı gitti, İlias ona gelince 6/6 attı Bıreyselde başarılar diliyorum
3 hafta önce
24   18

Sercan demiş ki;
Berkay yine çöbleri taşıyo
3 hafta önce
22   47

Daha Fazla Yorum

Yorum Yap


Dizinin Diğer Bölümleri
Yerli Diziler
Eski Diziler
Yabancı Diziler